fbpx

הטבע קורא לכם

והוא מגיע עם פדקס משוודיה

הקפסולה מכורה למוצרים שאוהבים טבע. כאלה הניזונים ממה שעולה מהעלים, מצמחי המרפא, מקליפות העצים, מהים ומהאדמה. אלה שאינם נשענים על כימיקלים ומולקולות מלאכותיות, אלא על תמציות טבעיות, חומרים אורגניים ותרכובות ושהעור שותה בצמא. שותה, ומודה בתמורה בזוהר ורעננות.

אנחנו רגילים להזמין על בסיס קבוע את המוצרים של AESOP, הידועים בכל העולם באיכותם, במרכיביהם הטבעיים ובניחוחות הייחודיים שלהם. אבל ערב אחד, בעודנו עוקבים אחרי ערוץ היו טיוב של בניטה לארסון השוודית, הידועה בסגנון המינימלסטי שלה ובהעדפתה מוחלטת למה שטבעי ובריא – ראינו בקבוק לא מזוהה עומד לצד הכיור במקלחת.  עשינו פאוז, הגדלנו, והזמנו מייד.

אין כמו ההתרגשות שבגילוי מותג חדש, במיוחד כזה תומך בפילוספיה הרותמת לטובת הגוף את הטבע והקסמים שהוא יודע לחולל. אין!

סדרת המוצרים של  L:A BRUKET  שפותחה ומיוצרת בחוף המערבי של שוודיה, מייצגת תפיסת עולם פשוטה: חדשנות שאותה מניע הטבע, ללא תוספת כימיקלים. מעל 200 שנות תרבות ספא וטיפוח טבעי הייחודיים לאיזור, משמשות בסיס לפיתוח נוסחאות חדשניות העושות שימוש בשיטות טיפול מסורתיות, כדי ליצור נוסחאות עכשוויות העושות שימוש בחמרי גלם ברי קיימה. המוצרים יודעים לתמוך בעור בתנאי אקלים לא פשוטים והם מסייעים לו לבצע בהדרגה שינויים לאורך זמן.

 

"הטבע בשוודיה הוא לא מרחב שאתה יוצא לבקר בו", מציינים מאטס ג'והנסון ומוניקה קילן, בעלי המותג, ומי שמפתחים אותו המאז שנת 2008. "הוא עוטף אותך בכל פעם שאתה יוצא החוצה. שמש, רוח, סלעים, קרח, מלח, חול, בוץ ומים. אלמנטים הנמצאים בתנועה ושינוי מתמיד בחסותו של הטבע הפראי. תנאי החוף הקשים יכולים לייבש ולפגוע בעור ובשיער, אך במקום להסתתר מהטבע, אנחנו פונים אליו כדי לקבל ממנו השראה ותשובות".

את ההזמנה ביצענו דרך LOOK FANTASTIC הכה אהוב עלינו. החבילה הגיעה חיש קל באמצעות FedEx. פתחנו את הקופסא לאט לאט כדי ללכוד את מה שנשאר מאויר החוף השוודי. לרגע ממש יכולנו להרגיש שאנחנו שם, מהלכים על החוף באויר הקריר.

ומכאן הצצה אל חנות הדגל שלהם בשטוקהולם ושיחה אודות תפיסת העיצוב שלה, התואמת את ערכי המותג.

 

     

    הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

    קבלו את הקפסולה למייל
    קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

      דילוג לתוכן