fbpx
יקוי וזיכוך הגוף והנפש בחיק הטבע הפראי של רמת הגולן

ריטריט איזון ניקוי רעלים

חברו את רמת הגולן הקשוחה והעוצמתית עם המים המרפאים של מצפה השלום, ועם מזונות העל ותהליכי הניקוי אותם מובילה אומינה בעשורים האחרונים, וקבלו ריטריט שיש לו את כל הסיכויים לשנות אורחות חיים.

חוסר איזון הוא אחד הדברים המאפיינים את ההוויה בה אנחנו חיים. לא מדובר רק בשגרה התחרותית והתובענית המייצרת שחיקה ועייפות, אלא גם בתפריט הנשען על מזונות מעובדים, משקל שאינו משקף את מי שאנחנו, בזבוז אנרגטי, שימוש יתר בשכל או ברגש ותשוקה תמידית לרגע שבו נוכל לסדר אחת ולתמיד את ההפרעה הזאת שקוראים לה, אורח החיים שלנו.

אומינה,  בוגרת המכון לתזונה משולבת בניו יורק, הובילה וניהלה במשך שנים את המרכז לסדנאות ניקוי הגוף מרעלים בפאצ’אמאמא ונחשבת כמובילת תחום הסופר פוד בישראל, תגיש עם צוות מדריכים מנוסה ריטריט עומק של 3 ימים שנועד להעלות חיוניות ואנרגיה, לסייע בהשלת משקל ולאפשר מציאות ארוכת טווח המבוססת על תזונה בריאה ומאוזנת.

אומינה, הכוהנת הגדולה של הסופר פוד ואורח החיים המאוזן. צילום זוהר רון

התוכנית מטפלת בשלושה עוגנים – ריפוי, הרזייה והבראה, והיא כוללת:

שהות של 3 ימים (לינה של 2 לילות) באחוזת הנופש מצפה השלום שברמת הגולן

מצפה השלום שוכן על שפת מצוק בזלת בדרום רמת הגולן, משקיף לנוף פנורמי עוצר נשימה. בלב הנוף הקסום הזה, מאפשר "מצפה השלום" חוויה ייחודית של התנתקות וחיבור לטבע העוצמתי שמסביב. המצפה מציע בקתות עץ פסטורליות בסגנון אירופאי, סוויטות מפנקות, חדרי סטודיו ובריכות ציפה טבעיות החצובות במערה למול הנוף.

הזנת הגוף במיצים אורגניים המועשרים בסופרוד

תזונה המבוססת על שתיה יומית של מיצים מירקות ופירות אורגנים בלבד, הנסחטים בסחיטה קרה ומעושרים בכמה מהסופרפוד
העוצמתיים ביותרהמזינים את הגוף בצורה עמוקה.

הכרות עם עולם הסופרפוד

אומינה מחברת הספר: "סופרפוד שער למטבח חדש", תלמד ותדגים הכנת שייקים המבוססים על מרכיבי סופרפוד ("מזונות על") תוך לימוד חוויתי ומעמיק והדגמות – כיצד ניתן להכין בבית בקלות מנות סופרפוד עוצמתיות טעימות ומרפאות וכיצד לשלב את המזונות המרפאים הללו בחיי היום יום שלנו.

תרגולי יוגה, הליכה ותרפיית קול

תרגול  יוגה יעודי אשר נועד לרתום את הגוף לתהליך הניקוי תוך דגש על איברי מערכת העיכול. לצד היוגה הליכות יומיות בטבע הפראי, עבודת נשימות ותרפיית קול יעודית להרפייה, מדיטציה ורגיעה.

הרפיית הגוף בטיפול מים, קול ונשימה בבריכות מלח וציפה

שעתיים יומיות של ציפה בבריכות מלח, הכוללות עבודת נשימות תנועה וקול. העבודה במים מסייעת להתחדשות עור, תנועת מפרקים, זרימת דם וניקוז הרעלים ושיחרור מתחים מהגוף כולו.

לימוד דרך הריפוי הטבעי

לימוד והדרכות יומיות בנושאים: כוחו של הריפוי הטבעי, מערכת העיכול ותזונה מאוזנת, שילובי מזון, כללי הזהב של התזונה וכל מה שצריך לדעת ולעשות על מנת לשמור על תזונה מאוזנת בחיי היום יום. בנוסף, הדרכה באשר להעמקת הניקוי ע"י שימוש בערכת קולוניק אישית יומית.

איך מטמיעים את הידע בחיי היומיום שאחרי הריטריט

כל משתתף יקבל את קורס "מטבח הסופרפוד" האינטרנטי של אומינה + מפגש מעקב אישי כשבועיים אחרי הריטריט, בכדי לוודא שהתוכן שנלמד משולב בהצלחה בחיי הימיום.  בנוסף יקבל כל משתתף 4 חוברות הדרכה דיגטליות: “מתכונים למטבח החדש”, “שייקים של סופרפוד”, "גלידות סופרפוד"
ו“אחרי ניקוי גוף הצעד הבא".

הריטריט נועד לאפשר לך :

  • לחוש שוב אנרגיה אופטימלית
  • לחסל את התשוקה למזונות ממכרים
  • להפסיק דפוסי אכילה מזיקים
  • לרדת במשקל ללא מאמץ  (במהלך הסדנא, צפי ירידה במשקל של 2-3 ק"ג)
  • ללמוד על מזונות ה'סופר פוד'
  • להטמיע הרגלי אכילה חדשים שישרתו אתכם בהמשך
  • להיראות ולהרגיש נפלא

צוות מומחים

לצד אומינה ילווה אתכם במהלך הריטריט צוות חלומות המורכב ממומחים בתחומים שונים, בהם עינת וויסמן,ראש צוות המטבח, שפית החיה את אורח החיים אותו אומינה מלמדת מזה שנים. עינת תעמוד מאחורי הבלנדרים והג'וסרים במטבח ותבטיח תזונה בריאה לפליא. קנטו ויט מור, מראשוני המטפלים והמורים ברפואה אלטרנטיבית בארץ, יציע במהלך הריטריט טיפולי עומק משלימים התומכים את תהליך הניקוי. פז והבה – מטפלת מים מוסמכת תהיה איתכם במרחב המים עם טיפולים ומרפא לגוף, לנפש וללב. נילייה וילד, מטפלת מומחית במגוון שיטות עיסוי תציע במהלך הריטריט טיפולי עומק התומכים את תהליך הניקוי. ענתי טורק -מלווה ומנחה מסעות היזכרות והתמרה בצלילים, תדרים ושירה מתוקשרת, תטפל בצלילים ובהילינג שמאני ותנחה סדנאות. קורי אילן רונאל – די.ג'י המתמחה בהובלת מסעות מוסיקלים מקודשים, יעביר לצד אומינה את טקס ומסיבת הקקאו בערב יום שישי בריטריט.

 

פרטים נוספים והרשמה מכאן

 

.

.

 

 

 

,

 

.

 

 


הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

קבלו את הקפסולה למייל
קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

    דילוג לתוכן