fbpx

גם המטבח מתרגל יוגה

ספר מתכונים שהוא תוכנית תזונה מבוססת צ'אקרות ויוגה

תוכנית מטבח היוגה הוא הספר עליו חלמנו, במיוחד מאחר ובנוסף לאוסף משובח של מתכונים צמחוניים נטולי גלוטן, ממתינה בתוכו תוכנית תזונה גדושה בידע, הנחיות והכוונה לאורח חיים בריא הנשען על יסודות היוגה.

בספר אפשר למצוא יותר מ-70 מתכונים המרכיבים תפריט יומי של 3 ארוחות בהתאמה לתוכנית תזונה מגוונת של 4 שבועות, וכדרך היוגה, הוא מספק הבטחה לאיזון, בהירות ואנרגיה מיטיבה.

 

קימברלי פרסונס, המכונה בפי רבים 'שפית היוגה' גיבשה תפריט שבועי המתייחס ל-7 מרכזי האנרגיה של הגוף בכדי להשיג תחושת רווחה כוללת. הצ'אקרות, הידועות כמי שמנהלות לנו את החיים  – רוחנית, רגשית ופיזית, הן אבני דרך מרכזיות בבניית התפריטים ובתרגולים יומיים. כל פרק בספר לאחת משבע הצ'אקרות, תוך שהוא מעמיק בהבנת ההשפעה של כל צ'אקרה על ההתנהלות שלנו.

ההבטחה של פרסונס למתמידים בתוכנית היא מציאות שבה מתבצע תהליך טבעי של שחרור חסמים, זרימה נטולת הפרעה של האנרגיה ברחבי הגוף, העצמת אנרגיית החיים ויכולת הריפוי והאיזון הטבעית שלו, ואת אלה היא מספקת לא רק בעזרת המתכונים והזנה נכונה של מרכזי האנרגיה בגוף, אלא גם באמצעות הנחיות בדבר נשימות ומדיטציה.

יש מקומות, חפצים ורגעים, שמזמינים שינוי. כאלה שהגישה אליהם או המחשבה אודותם מתחברים לאיזה עומק של ידיעה שכך הדברים יכולים להתנהל טוב יותר. נכון יותר. הספר הזה הוא ככל הנראה אחד מאלה.

 

 

הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

קבלו את הקפסולה למייל
קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

    דילוג לתוכן