fbpx

הפודקאסטים שבין רוח לחומר

ותודה על הפקקים שבדרך

הקפסולה חולצת פינצטה ושולפת מתוך ים פודקאסטים (מצויינים) נבחרת המוקדשת כולה למה שבין רוח וחומר. אותם פודקאסטים הלשים ללא הרף את מה שנמצא מאחורי הקלעים של החיים ושופכים מעט יותר אור על הסיבות למה שמתרחש גם ברמה הגלובאלית אבל בעיקר ברמה האישית.

אתם מוזמנים ללחוץ על פליי ולהעפיל איתנו להבנות חדשות, בינהן: לאן מתקדמת האנושות בעשרות השנים הבאות; מה הקשר בין דפוסים התנהגותיים ובין מחלות; איך מנהלים את המערך האנרגטי שלנו ובכלל – איך לדייק את עצמינו אל המקום הנכון עבורנו. (יש רגעים שהקפסולה מברכת על פקקים בציר מטולה אילת).

Next Level Soul Podcast

כל המי ומי של עולם הרוח והתודעה, משמיעים קול בפודקאסט של אלכס פרי Next Level Soul. התוכנית שלו מרימה מסך מעל התעלומות, המסע והמציאות של החיים. רוחניות, חוויות סף מוות, תקשורים, פיזיקה קוונטית, תרבויות עתיקות, היסטוריה אבודה, מאסטרים רוחניים, סוף החיים וריפוי הם רק חלק מהנושאים שבאמתחת הפודקאסט. בין יתר האורחים של פרי תוכלו להקשיב לבאשאר (דריל אנקה, מתקשר), לברוס ליפטון (הביולוגיה של האמונה), גרג בריידן (קודי החוכמה), ניל דונלד וולש (שיחות עם אלוהים), דן מילמן (דרכו של הלוחם השליו) וד"ר ריימונד מודי (החיים שאחרי החיים).

האזנה לכל פרקי הפודקאסט Next Level Soul Podcast:  באפל   בספוטיפיי   ביו טיוב

מרכז מגדלור

אם אתם חובבי תודעה, אין ספק שהפודקאסט הזה כבר נמנה על המועדפים שלכם, שכן הוא אחד מהחשובים והמעניינים שיש בנמצא. הפרקים הם מקור בלתי נדלה לידע מטאפיזי ולהבנת הפער שבין העצמי הנשמתי שלנו לבין מה שאנחנו בוחרים ומנהלים כאן ועכשיו. המצפן הוא הגוף – ומשם גם הדרך לפענח את התשובות. בין הביטויים והשפה הלא שגרתית, מחכה לכם אילנה רוגל, השולחת כל אחד מאיתנו לבחון ולהבין לעומק את דפוסי ההתנהגות שלנו ואת הסדר האקראי-מופתי של מה שמתרחש ויתרחש. אם משהו חורק אצלכם במערכות הגוף, אם אתם מוצאים את עצמכם שוב ושוב במציאות לא  מיטיבה ואם אתם חשים פערים אנרגטיים או רגשיים  – מוטב לכם להעמיק בפודקאסט ולהצטרף לקורס המצויין שלה הנפתח אחת ל-3 חודשים. (מי ששבר רגל לאחרונה, נקע קרסול או עיקם ברך, מחכה לכם לכם פרק מעניין. אל תפספסו).

האזנה לכל פרקי הפודקאסט של אילנה רוגל – המגדלור:  בספוטיפיי    אתר המגדלור

טרה בראך – TARA BRACH PODCAST

קבלה עצמית, ניהול רגשות, הקלה על סבל וריפוי הם הנושאים המרכזיים בפודקאסט של טרה בראך – פסיכולוגית קלינית, סופרת, מורה למדיטציה ומנחת ריטריטים וסדנאות ברחבי העולם. בראך מסנטזת בין הפסיכולוגיה בת זמננו לתורות המזרח, מפעילה פודקסט הזוכה למליוני השמעות בכל חודש וכן מפעילה קהילות מדיטציה נרחבות, קורסים והדרכות. הכלים שהיא מציעה, הקורסים, פרקי הפודקאסט והספרים שכתבה במהלך השנים מתמקדים ביכולת להתבונן פנימה, לאהוב את מה שיש, לסלוח (לעצמנו, כן כן) ולגבש גרעין פנימי שממנו הכל קורה החוצה. כתבה מעניינת שהתפרסמה עליה בגארדיין אפשר לראות כאן, ואת הפודקאסט שלה אפשר לשמוע מכאן:.

המעלית

בדינמיקה של זוג נשוי, בפתיחות ולא מעט הומור (בין היתר גם עצמי), פורמים אט אט יניב אדרי ודני גולן את החוטים מהסבך הזה שאנחנו קוראים לו 'חיים', ומגישים תובנות העוסקות בחיבור המרתק שבין רוח לחומר. הם לא מפחדים לגעת בנושאים מורכבים (התאבדות, מחלות סופניות) וצוללים פנימה אל אל יסודות התודעה: מסע הנשמה, גלגולי חיים, ניהול אנרגטי, אופק האירועים הגלובאלי ועוד שפע תופיני תודעה. על שורת אורחי המעלית נמנים אנשי מדע, אנשי רוח ואנשי מקצוע המביאים אל השולחן נושאים לא שגרתיים המכניסים לחיים איזו אופטימיות ובהירות ותמיד משאירים טעם לעוד. מטיבי הלכת יזהו ברקע נושאים ותפיסות עולם השאובים מלימודי תודעת העל (הקפסולה למדה שנים ומכורה!!!)  וקוד הקיום. הפרק האחרון, כנראה לתמיד, הוקלט זה מכבר. הקפסולה מוחה! (גם דמעה).

האזנה לכל 70 פרקי הפודקאסט המעלית בספוטיפיי

THE OTHER SIDE NDE

בתוך סיפוריהם של מי שכמעט ונגעו במוות, משולבים מידעים, תובנות ומסרים המגיעים מהעולם שמעבר אל כל מי שחי כאן ועכשיו. העדויות הנאספות בפודקסט The Other Side Near Death Experience משודרות ללא מתווכים ומגיעות מכל העולם ללא הבדלים של אמונה, מגדר, גיל או מיקום גיאוגרפי. שוחרי הז'אנר מוזמנים להציץ גם בשלוחה הישראלית של International Association for Near Death Studies, המעלה בערוץ יו טיוב ייעודי גם חוויות סף מוות בעברית. כמו כן, מומלץ להקשיב מעת לעת למרואיינים המרתקים של Silvia Isachsen   ולצפות בסרטים של Anthony Chene production בערוץ הזה.

לפודקאסט The Other Side Near Death Experience   ולערוץ היו טיוב של התוכנית

 

זמן מודעות – זוהר

לזוהר יש יכולת מופלאה להניח על השולחן נושאים מורכבים ולתווך אותם בפשטות ובבהירות. היא מעניקה תשומת לב קפדנית וחקירת עומק לרוח הנושקת לאקטואליה ומאירה בפנס על מקומות חשוכים – אישיים וחברתיים. היא אוטנטית, לא שגרתית ומספקת טכניקות מגוונות המסייעות להתנהל במסע החיים בעיניים פקוחות. התקופה הכל כך מורכבת שבה אנחנו חיים מקבלת מעט יותר בהירות, הדגשים ונקודות מבט חלופיות – בלי לעשות הנחה אפילו לרגע אחד. הפרקים כוללים מגוון רחב של נושאים, בינהם עצמאות ודיכוי, אחריות אישית, ניהול אנרגטי ותהליכים שונים המתרחשים בפלנטה – ולא רק.

האזנה לפרקי הפודקאסט זמן מודעות בספוטיפיי

פותחת תודעה

עם קול של פֵיָה, סקרנות ונסיון כמנחת קבוצות ומאמנת תודעתית, טווה ניצן אלפסי אט אט פודקאסט שאינו מסתפק בנושאים הטריוויאלים. היא מבקשת להביא רעיונות חדשים, לאתגר תפיסות קיימות, לחווט מחדש את הניורונים ולפרוץ ממעגל הדפוסים האוטמוטיים וצורות החשיבה המקובלות. הקפסולה מחזיקה אצבעות שבין האמפאוורמנט, הערך העצמי ומערכות היחסים, תמשיך אלפסי לעסוק יותר בנושאים הנוגעים למסע הנשמה, לבחירות שעשינו עוד לפני שנולדנו ולעולם הסיבות הגבוה.

האזנה כל פרקי הפודקאסט של פותחת תודעה בספוטיפיי

תחנת ירח

מוזיקה מעולם אחר, תדר מדיטטיבי, עדינות ורגישות מהוות את אבני הבניין של הפודקאסט תחנת ירח. רן בן-אלי מגיש את מה שמהלך בין התודעה, למודעות ולרגש ופרקי הסולו שלו עוסקים ביחסים שבין עולם הרוח ועולם החומר והדרך שבה הם מתבטאים בנפש האדם ובמערכות היחסים שלו עם עצמו ועם הסובב לו .על אף שבן-אלי הוא מטפל סיני מוסמך בהכשרתו, הוא חולק בפודקאסט רעיונות ודרך ההסתכלות על תהליכי מודעות ותודעה שאינם קשורים בהכרח לעולם הסיני. הפרקים עוסקים בכל מה שנחוץ בימים האלה, בינהם החקירה באשר לסיבה שהגענו לכאן, כלים שייסיעו לנו להבין את עצמנו והגשרים הדרושים כדי לקצר את הפער שבין מי שאנחנו ומי שאנחנו רוצים (ויכולים) להיות.

האזנה לכל פרקי הפודקאסט תחנת ירח בספוטיפיי

 

המכבסות

הוריי הוריי לפודקאסט שלא מזמן הגיח לעולם ושומר על תדירות יפה של פרקים ונושאים. עופרה אור – מנחת קבוצות, מתקשרת ומורה לתודעת על משלבת ידיים עם מיכל טרבלסי – תלמידת תודעת על ותיקה ומפתחת שיטת 'שאני'. יחד הן מכבסות את הערימה הבלתי נגמרת של מה שמרכיב את החיים שלנו, והתוצאה  מכאן בספוטיפיי

 

תודעה רבה

פודקאס פרוע ואחר שמרגיש כמו רכבת הרים העוברת דרך ענני הפסיכדליה והמציאות. תוך כדי דהירה שלוחת רסן נבחנים נושאים כמו: מהי בכלל תודעה; אילו דרכים יש לשינוי תודעתי; ומה קורה לנו כשאנחנו משנים אותה. בפודקאסט שלהם, משוחחים יהב ארז ומתן בן משה על הנושאים הללו בהרחבה ומראיינים אורחים ומרצים כיד המלכה. בין עיסוקי היום יום והמציאות השוחקת, הם מזמינים אותנו לצאת איתם למסע במרחבי הידע האינסופיים (רק אל תשכחו מים, כובע, נעלי הליכה ואוזניות. או רק אוזניות. גם זורם).

לפודקסט תודעה רבה

הקרקס המטאפיזי

למי שאוהבים את זה אחר ובועט, מחכה כאן לייט נייט מופרע שעושה צחוק מהשאלות הכי גדולות ביקום, עם הפילוסוף-משורר-סטנדאפיסט ג'רמי פוגל. נכון, זו לא בדיוק התודעה שאנחנו מתכוונים אליה כשאנחנו אומרים תודעה, ובכל זאת אין כמו התפלספויות הגונה על אלוהים, חייזירם, אהבה, גאונות, מוות, ראשית הבריאה (ועוד נושאים שברומו של עולם).

להאזנה בספוטיפיי מכאן

 

הערה חשובה: זה בהחלט המקום להבהיר כי אין לראות בתוכן המוצג משום המלצה רפואית ו/או נפשית ואין לראות בו עידוד לביצוע פעולות כלשהן.

לקבלת ניוזלטר עם כל מה שהכי:

הקפסולה בדרך אליך עם מה שחדש, ומה שאוטוטו מגיע. אירועים, קורסים אונליין, ריטריטים ופודקסטים. לפעמים קצת אויר. הרבה פעמים פשוט זווית אחרת להתבונן ממנה על הדברים, אבל תמיד תמיד, במינון נעים ובלי להעביר את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

    הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

    קבלו את הקפסולה למייל
    קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

      דילוג לתוכן