fbpx

אילנה רוגל בקורס מטאפיזיקה רגשית

קורס משנה חיים אודות מבנה הרוח בגוף האנושי

לא רבים הם הקורסים שאפשר להגדיר כנקודת מפנה, כזו המעבירה קו בנתיב החיים של – לפני ואחרי. הקורס 'מטאפיזיקה רגשית' של מרכז מגדלור, בהובלת אילנה רוגל, נמנה עליהם. שניים עשר מפגשי התוכנית מהווים הרפתקה מכוננת הכוללת הזדמנות נדירה לחשב מסלול מחדש לגבי ראשית מערכת היחסים שלנו בינינו לבין עצמנו, וכהשלכה מכך, גם עם הסביבה.

אילנה רוגל – פורצת דרכים

בלתי אפשרי לנסות להגדיר את מכלול העשייה של אילנה רוגל, שכן היא עוסקת באינספור רבדים של ההוויה האנושית. היא חוקרת, מדענית תודעה, נוטרופטית, מתקשרת, אסטרולוגית, שולטת ברמת פרופסורה בעולם הרפואה על רבדיו העמוקים ביותר, כותבת אנציקלופדיות, מרואיינת בפודקאסט מוערך, מורת דרכים ומי שקושרת ללא הרף הבנות הנוגעות לארבעת הרבדים של המבנה האנושי – רגשי, פיזי, מנטלי ורוחני.

במשך שנים ארוכות נשמע קולה הייחודי של רוגל, בעל פה ובכתב, כשהיא פורצת דרכים חדשות, סוללת תודעה ומחוללת לא פחות מאשר מהפכות. היא נעה בהתמדה על ציר שאין לו זמן ומקום, מביאה איתה ידע מעולמות אחרים ומהווה דוגמא חיה למהות החשובה ביותר שלשמה הגענו לכאן – לממש את מי שאנחנו ולקיים את החוזים הנשמתיים עליהם חתמנו.

היא לא שום דבר שהכרתם. המפגש איתה דומה לקרן לייזר המפלחת את הנשמה, כזו המאתרת במהירות האור את כל הפינות החשוכות שדאגנו להסתיר במודע או שלא במודע. בכך הופך כל מגע עם רוגל, בין אם אישי או קבוצתי, למקום שבו אנחנו פוגשים את עצמנו בצורה הכנה והעמוקה ביותר. כמעט תמיד יהיה זה אירוע משנה חיים.

קורס העוסק בחיבור שבין עולם המדע ותודעת האדם

מטאפיזיקה רגשית – קורס הדגל של מרכז מגדלור, בהובלתה של רוגל ובניהולה וליוויה של לימור תמיר, יפתח את שעריו פעם נוספת (מחזור 44) ביום חמישי 15/9/22 (פרטים והרשמה מכאן).

הקורס נועד לפרוט את התמונה הרחבה יותר של המציאות שאינה נראית לעין האנושית, ואחד מהישגיו המרכזיים הוא היכולת לשפוך אור ולהבהיר את אותו חיבור מופלא שבין עולם המדע ותודעת האדם. הוא גם הראשון מסוגו בעולם, המושתת על תאוריות חדשות המשלבות פסיכולוגיה, פילוסופיה, ביולוגיה, כימיה ופיזיקה.

אם היינו צריכים להצביע על הציר המרכזי שסביבו נעים בספירלה השיעורים, יהיה זה העיסוק בחיבור האינדיבידואלי שבין 'אני כאן' לבין ה'עצמי הנשמתי', והחתירה לגילום אותו 'עצמי נשמתי' כאן ועכשיו. יהיה המחיר אשר יהיה. תוכן הקורס עוסק במבנה הרוח בגוף האנושי, בהכרה ולמידה של מושגים מטאפיזיים ומערכות הגוף השונות. צעד אחר צעד, אנחנו זוכים להבין ולקבל כלים פרקטיים  לחיים, תוך צלילת עומק להבנת השלכות של הרגשות והמחשבות שלנו והטמעת יכולת אובייקטיבית יותר לשחרר תפיסות ואמונות עצמיות, מתוך ראיה רחבה יותר של המציאות.

משמעות הפרשנות שלנו את המציאות

באמצעות הנלמד אנחנו מבינים את עוצמת הפרשנות שלנו לגבי מצבי מציאות חיינו והשפעתה של זו על התאים בגופינו וההכרה שהיא זו הקובעת את רמת בריאותינו. זוהי הרפתקה מכוננת הכוללת הזדמנות להגדיל את מפתח הזיכרון האנושי ואת הצופן שטמון בכל אחד מאתנו. תוך כך, נפרשת בפנינו ההזדמנות הנדירה לחשב מסלול מחדש לגבי ראשית מערכת היחסים שלנו בינינו לבין עצמנו וכהשלכה מכך עם הסביבה, ולקבל סיוע ממוקד ומכוון מהרוח הצועדת לעולם לפני החומר המקובץ.

 

 

תזונה אנרגטית ובריאות הגוף

השיעורים הגדושים בידע חדש, מציגים סוגי מזון התואמים לטיפוסים שונים, למצבי רוח ותדרי מזון התומכים בריפוי מחלות ספציפיות. המשתתפים מוזמנים להיפגש עם ידיעות הטבועות במעמקי הזיכרון הנשמתי שלהם עצמם, ולדלות מידע ותכנים מהספרייה הקוסמית למען יצירת בריאות שלימה. (התמה המרכזית הנוגעת למחלות, גורסת כי מחלה אינה גזירה משמיים, ומשום שאנחנו אלה היוצרים אותה באופן לא מודע כדי שתהווה עבורנו צמת להתפתחות רגשית, אנחנו הם אלה שבכוחנו לרפא אותה). הלמידה מתרחשת  תוך כדי הצגת הקשר בין תופעות ומחלות בגוף הפיזי לגופים הנפשי והרגשי, הכרת מערכות גוף האדם והגורמים המשפיעים על תפקודן.

לא פחות מאשר קסמים

במרחב האינטימי שנוצר בקבוצת הלימוד, מתרחשים קסמים. ההבנות וה'אסימונים' שנופלים אצל כל אחד מחברי הקבוצה תוך כדי הקורס, כמו מרעידים את הרשת המשותפת של כלל הלומדים. משהו קורה במפגשים, בין אם נמצאים במהלכם פיזית במרכז מגדלור, ובין אם צופים בהם במפגש בבית באמצעות הזום. בתחילה לאט לאט, ובהמשך מהר יותר ויותר,  מתקלפים הפילטרים של השכל והמיינד, והלב מתחיל להתרחב למקומו הטבעי, תופס את ההובלה ואת מוט ההיגוי. אין כמו חכמת הלב בעולם כולו.

חלק ממשתתפי הקורס מגיעים אליו כשהם חווים קושי משמעותי או מחלה, ומסיימים אותו כשהם מגדירים את התהליך כנס של ממש. אבל לא רק במחלות מדובר ולא רק בניסים.

אתם מוזמנים לחוויה מכוננת, הדורשת שותפות מלאה, ובעלת פוטנציאל לשינוי אמיתי וחיבור פנימי עמוק, שכמותו לא חוויתם מעולם.

הקורס בן 12 מפגשים שבועיים. להרשמה ופרטים נוספים אפשר גם דרך לימור ב- 054-7640649

 

לקבלת ניוזלטר עם כל מה שהכי:

הקפסולה בדרך אליך עם מה שחדש, ומה שאוטוטו מגיע. אירועים, קורסים אונליין, ריטריטים ופרקים חדשים בפודקסט. לפעמים קצת אויר. הרבה פעמים פשוט זווית אחרת להתבונן ממנה על הדברים, אבל תמיד תמיד, במינון נעים ובלי להעביר את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

     

     

    הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

    קבלו את הקפסולה למייל
    קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

      דילוג לתוכן