fbpx

חיות וקלפים אחרים

פריסת אונליין של קלפי אורקל

עברו 30 שנה מהיום שבו עמדה קולט מול המראה בחדר המקלחת המעופש בבית של סוחר הסמים שלה. מכורה לאלכוהול, סמים, אוכל, כדורי הרזייה והרס עצמי, היא עמדה שם, מתבוננת בבבואתה. בנקודה הנמוכה ביותר שאפשר להגיע אליה, פושטת רגל מכל בחינה אפשרית, היא עמדה שם – תוהה אם גורלה נחרץ, וביקשה שכח עליון או רוח יבואו לעזרתה.  והם באו.

עם השנים הפכה קולט ברון ריד  למורה רוחנית, מרצה בינלאומית, כותבת רבי מכר ומרואיינת מבוקשת בטוק-שואוז המובילים בעולם.

בין היתר, פיתחה ברון ריד גם חפיסות קלפי אורקל, בניהן גם ה- ' The Spirit Animal Oracle ', קלפי חיות, הנושאים מסרים והנחיות.

קולט מציינת כי על אף העובדה שהתנתקנו מהטבע, עדיין טמון בתוכנו זיכרון חיים של תקופה קדומה ואיתה החיבור לחוכמה עמוקה. חכמה הנושת איתה גם את הכרת הייחוד, הסמלים והמסרים הטמונים בכל חיה, חרק, ציפור או דגה. אותו זיכרון תאי מכיר בעובדה שנוכחותם ותנועותיהן של החיות מעבירים איתם רובדים של אמת וכן הנחיות והדרכות.

בדומה לשימוש אינטואיטיבי הנערך בסוגי קלפים אחרים, מעניקה חפיסת קלפי אורקל החיות, הדרכה מעשית בחיי היומיום. כל אחד מ-68 הקלפים מייצגים חיה אחרת על תכונותיה, עוצמתה, סודותיה, מסריה והאמת עליה היא מצביעה.

באתר ממתינה לכם האפשרות לבצע פריסת אונליין יומית של שלושה קלפים

לביצוע פריסת אונליין (חינם)

  1. הקליקו על חפיסת הקלפים בה אתם מעוניינים (קלפי החיות במרכז. לצידם – שתי חפיסות קלפים נוספות, מעניינות לא פחות).
  2. משהקלקתם על החפיסה שבחרתם, הקלפים ייחלצו ממנה.
  3. הקלקה על ערימת הקלפים תפרוש אותם, כשהם עם 'הגב' מופנה אליכם.
  4. גללו מעט למטה, ותוכלו להבחין בשלושה ריבועים ריקים. אל הריבועים הללו, (הסדר המבוקש הוא משמאל לימין) אתם מוזמנים לגרור קלף אחד ולמקם אותו במרכז הריבוע הריק. קלף אחד בכל פעם.
  5. עם הנחת הקלף בריבוע הריק, הקלף מתהפך, כך שניתן לראות את תמונת החיה, את המסר המרכזי של אותה חיה המתומצת למילים בודדות, וכן את המסר המורחב וההנחייה שהקלף נושא איתו עבורכם.
  6. לא לשכוח…..רק הפריסה הראשונה שביצעתםף תקפה.

מידע אודות שלוש חפיסות הקלפים ורכישתן – מכאן

 

 

הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

קבלו את הקפסולה למייל
קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

    דילוג לתוכן