fbpx

לדבר עם נקודה

איך למצוא את הקול הפנימי? טכניקה פשוטה להתחיל איתה

בראש שלנו יש קולות שמדברים אותנו. קולות שאנחנו מכירים היטב. הקול שאנחנו נוטים להגדיר כ'קול פנימי' מדבר בתוך הראש שלנו את הפחדים, את ההיגיון, התקוות והציפיות. הוא עוקב אחר הפרשנות שלנו את המציאות ומבטא אותה. לרוב, הקולות הללו מדברים איזושהי 'מפה' שאנחנו מכירים. כזו התואמת את השיטה או את התפיסה שלנו את המציאות.

עוד טרם התרחש משהו חדש בחיינו, היכולות שלנו להתחבר פנימה – מוגבלת ונשענת על האופן בו אנחנו תופסים את עצמנו, על מה אנחנו חושבים על עצמינו ואיך אנחנו רגילים לפעול. במילים פשוטות, אנחנו משחזרים מנגנונים אוטומטיים הנמצאים מעל לפני השטח, ומפספסים את אותה הדרכה פנימית עמוקה, זו שאנחנו כל כך מחפשים אחריה. אותו מקום שהוא אוצר בלום של ידע, הבנות, אינטואיציה חדה והכונה.

להתחבר פנימה – מדריך למתחילים

החיבור פנימה עוסק במציאת אותו מקום בתוכנו שאנחנו פחות מכירים. אבל איך מגיעים אליו? מהי הדרך לקיים חיבור לאותו קול המאיר את הסיטואציה ממקום חדש לגמרי – מקום שאינו מוגבל לצורת החשיבה הרגילה שלנו?

כדי להתחבר להדרכה, בראש ובראשונה צריך להסכים להשתעשע מעט, אומרת זהר, מקימת ומנהלת בית הספר ללימודים איזוטריים. כדאי מאוד שלא לקחת את עצמנו ברצינות רבה מדי – אתגר לא פשוט בתקופה הזו בה הכל כל כך רציני וקשוח, ימים שבהם אנחנו מרגישים שחשוב יותר מתמיד להיכנס לפוקוס כדי להבין מה קורה ואיך להתמודד. כדי להתחבר פנימה, נדרשת תנועה הפוכה. אנחנו מתבקשים לשים בצד רצינות ומיקוד יתר ולהסכים להקליל, לרווח ולאוורר את עצמנו.

נקודה אחת קטנה – צעד אחר צעד

איך מוצאים את הקול שלא ירגיע אותנו כסם הרגעה, אלא יתן לנו את השפה והכלים להתמודד עם החוויות שלנו בצורה הכי מרווחת שאפשר? הטכניקה של זוהר, מתחילה בנקודה אחת קטנה. נקודה שמולה מתחיל דיאלוג ההולך ומעמיק פנימה. בעדינות אין קץ ובפשטות השמורה למורים רוחניים מנוסים מאוד, היא מובילה צעד אחר צעד את התרגול, עד להבנה מלאה של הדרך ושל מה שצפוי להתרחש במהלכה. שיעור קליל, נינוח ומלא בבהירות. כל אחד יכול!

 

מומלץ מאוד לבקר בערוץ היוטיוב העשיר של זהר, אליו היא מעלה שיעורי תודעה מרתקים הנוגעים בטווח רחב מאוד של נושאים: אחדות, נבדלות, תפיסת הזמן, כוונות, בריאת מציאות, חיסונים, התקוממות, רצון, נשמות תאומות, מנהיגות, זהות אהבה ועוד.
יש לזהר יכולת מופלאה להנגיש מידעים מורכבים מאוד בפשטות ובבהירות, ואתם מוזמנים להקשיב לשיעורים השבועיים שהיא מעבירה בעמוד הפייסבוק שלה, בקבוצה 'אי של שפיות' ובערוץ היו טיוב שלה.

זהר, מקימת בית הספר ללימודים אזוטריים, הנה מורה לתודעה, סופרת, הילרית ומתקשרת. היא חיה במצפה רמון, מעבירה קורסים והדרכות ועורכת מעת לעת מפגשים בזום ובמדבר. מכאן אפשר לשמוע קצת יותר עליה ועל הלימוד שהיא מעבירה

מכאן – ערוץ היו טיוב
כאן הקישור לעמוד הפייסבוק
ומפה הקבוצה 'אי של שפיות'.

 

לקבלת ניוזלטר עם כל מה שהכי:

הקפסולה בדרך אליך עם מה שחדש, ומה שאוטוטו מגיע. אירועים, קורסים אונליין, ריטריטים ופרקים חדשים בפודקסט. לפעמים קצת אויר. הרבה פעמים פשוט זווית אחרת להתבונן ממנה על הדברים, אבל תמיד תמיד, במינון נעים ובלי להעביר את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

    הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

    קבלו את הקפסולה למייל
    קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

      דילוג לתוכן