fbpx

פודקאסט פרק #7 – עייפות וניהול אנרגטי

עייפים, עצבניים אש ומרוקנים? למה זה קורה עכשיו, ואיך אפשר להקל

אפשר היה לצפות מתקופה כזו שבה הכל האט (במובנים רבים אפילו עצר מלכת), שיהיה לנו את הפנאי ואת המרחב להתמלא באנרגיה וכוחות מחודשים. אבל האמת היא שגם מי שהורידו הילוך בצורה משמעותית, מתלוננים על עייפות, כבדות והתרוקנות – ולא רק בגלל חוסר הודאות המטריד או דאגות המסתננות לשעת לילה מאוחרת.

בפרק חשוב ולא ארוך במיוחד (בכל זאת, כולנו עייפים שאין לתאר), נדבר על הלֵאוּת שכל כך רבים מאיתנו חשים. עייפות שאינה קשורה לכמות שעות השינה שלנו או לפעילות הפיזית במהלך היום. גם אם שנת הלילה לא הופרעה (נידודי שינה ויקיצות לא מוסברות – הן עוד מתנה קטנה מהעת הכאותית הזאת), אנחנו עשויים להתעורר תשושים, או להשכים מלאי מרץ ולהתרוקן כמעט כליל עוד לפני הסלט של ארוחת הצהריים.

למה אנחנו כל כך עייפים בימים האלה; מדוע מאגרי האנרגיה שלנו מתרוקנים כל כך מהר; איך קשורה העייפות הזאת לתעוקות, לכאבי גוף לא מוסברים, לחוסר סבלנות, עצבנות שיא ופרצי אלימות?

בשיחה עם עופרה אור, העוסקת בהדרכה והנחייה מבוססי תודעה,נדבר על מה שמרוקן וממלא אותנו, על ניהול אנרגטי נכון, ועל כמה כלים פרקטיים שיכולים לסייע כאן ועכשיו.

 

משתתפות: עופרה אור: עוסקת בהדרכה והנחייה של יחידים וקבוצות מבוססי תודעה, תוך שימוש ביכולות תקשור ולימודי ׳תודעת העל. מראיינת: גלית ליפשיץ מלמד; Founder & Editor-in-Chief הקפסולה.

לקבלת ניוזלטר עם כל מה שהכי:

הקפסולה בדרך אליך עם מה שחדש, ומה שאוטוטו מגיע. אירועים, קורסים אונליין, ריטריטים ופרקים חדשים בפודקסט. לפעמים קצת אויר. הרבה פעמים פשוט זווית אחרת להתבונן ממנה על הדברים, אבל תמיד תמיד, במינון נעים ובלי להעביר את הפרטים שלך לאף אחד אחר.

    הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

    קבלו את הקפסולה למייל
    קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

      דילוג לתוכן