fbpx

קפסולה של מתנות לשנה החדשה

תודעה, וולנס וכל מה שעושה טוב

הקפסולה יודעת שהמתנה שאנחנו משוועים אליה באמת, היא שובם של כל החטופים והחיילים בריאים בנפשם ובגופם, ועל זה עוד תוספת של ימים טובים ושקטים.

ועד שיתגשמו כל משאלות ליבנו הכמוסות והגלויות, מחכה לכם כאן קפסולה של מתנות לשנה החדשה (מתנה לעצמך זה קונספט לא רע. רק אומרת).

תמצית קורדיספס

אמנם מדובר בתוסף מזון, אבל תמצית פטריית המרפא קורדיספס היא פשוט קסם שאי אפשר להסביר. כמה טיפות ביום ומצב הרוח נוטה לורוד, החיוניות משתפרת וכל מה שקורה בפנים ובחוץ מרגיש קצת אחרת. הקפסולה, שגומעת באדיקות כבר יותר משנה את הטיפות היקרות מפז (תרתי משמע) – מדווחת על  קצת יותר סדר במחזורים ההרומונליים הגועשים בגיל המעבר, על אנרגיה יציבה ונעימה ויכולת להכיל את ההההככל, קצת יותר בקלות.

אתם מוזמנים לשמוע את הפרק בפודקאסט של דורין אטיאס, עם רע שהקים, גידל, קצר ותימצת (ולא רק את הקורדיספס)  ועוד מומלץ לחפור ולגלות את הסגולות המטורפות שיש לפטריות המרפא בכלל ולקורדיספס בפרט. אל תסתכלו בקנקן. זו אחת המתנות ה ש ו ו ת שתוכלו להעניק למישהו (בעיקר לעצמכם). וזו כמובן לא המלצה רפואית ולא תחליף להנחייה של רופא, שאיתו תמיד כדאי להתייעץ.

לתמצית הקורדיספס | לאתר החברה

 

המקומות שנברח אליהם (לחופשה) ביום שאחרי

אסופה מעוררת השראה (וחשק) של ריזורטים מלונות ואתרים המארחים ריטריטים וחופשות וולנס. בספר המהודר (הוצאת Taschen) שהוא יעד בפני עצמו, אפשר למצוא את כל מה שהנפש והגוף מבקשים לעצמם – ולא רק בימים האלה. רישיקש בהודו, מטע תה ישן בסרי לנקה, יערות הפרא של ברזיל, מחוזות מופלאים באיטליה, ביג סור בקליפורניה – הם רק חלק מהיעדים שאליהם אפשר להרחיק כדי למצוא את עצמנו מחדש. (הקפסולה יודעת שלמצוא את עצמך אפשר בכל מקום, גם בסלון הבית, אבל תודו שיש מקומות שבהם זה פשוט…. הרבה יותר נעים).

לרכישת הספר

קורס מטפיזקה רגשית – מרכז מגדלור

לא עוד ריטריט ולא עוד סדנא. אחד הדברים הכי משמעותיים שתוכלו לעשות עבורכם הוא לשריין מקום בקורס הבא של מטפיזיקה רגשית. תריסר השיעורים של אילנה רוגל, הנערכים במרכז מגדלור ובזום במקביל, מהווים הרפתקה מכוננת הכוללת הזדמנות נדירה לחשב מסלול מחדש לגבי ראשית מערכת היחסים שלנו בינינו לבין עצמנו. המתנה האמיתית היא ההזדמנות לראות את המקומות שהעלמנו מעצמנו, שלמדנו לגדר ולעקוף ושהדחקנו או חיפפנו ביננו לבין עצמנו.

צעד אחר צעד תתבהר התמונה. נוכל לזהות היכן אנחנו נמצאים בדיוק עכשיו. אילו כאבים, מחלות ומצבים בלתי אפשריים הבאנו על עצמנו כדי לדחוק בנו לייצר שינוי. נלמד מה צועק מבפנים, מה מודחק, מוקטן ומוסתר, ומה מקבל חיים משלו מתחת לפני השטח. מה מחירה של ההתעלמות ממי שאנחנו באמת ואילו מזונות תומכים או מפריעים לתהליכי הריפוי. התחושה בקורס היא של לוחות טקטוניים שמתחילים לנוע. מוזמנים להכיר את עצמכם מחדש.

(ולפני הכל, כדאי להקשיב לפרק על אהבה עצמית, בפודקסט של מגדלור) | קישור לאתר מגדלור ולהסבר אודות הקורס

 

 

קורס תודעת העל – עידן של אויר ואש

לא נפסיק להמליץ על הקורס הזה שאחריו החיים נראים ומרגישים אחרת.

לשם מה קורה כל מה שקורה לנו – ברמה האישית, המדינית והגלובלית; מהם ארבעת היסודות ולמה הלמידה שלהם יכולה לעזור לנו פלאים; מה המשמעות של עידן אש-אויר שבפתחו אנחנו נמצאים ולמה צריך כל כך הרבה זעזוים בדרך אליו; איך אפשר לקבל סימנים והדרכה מהיקום; לאיזה עולם אנחנו מתקדמים ואילו כלים כדאי לגבש לקראתו; למה הזוגיות היא המקום שבו אנחנו לומדים הכי הרבה על עצמנו, ולמה בחרנו דווקא את הילדים שלנו כשותפים למסע (והם אותנו).

לימודי תודעת העל פותחים יריעה רחבה ומרתקת על התסריט האישי שאותו יצרנו (אנחנו התסריטאים, הבמאים, המפיקים וגם השחק הראשי) ומאירים את במת המשחק שעליה אנחנו מפזזים את החיים, ועוד ועוד. לפרטים – עופרה אור

מכאן, אפשר להאזין לפודקאסט של הקפסולה המארח את עופרה אור.

 

ארגז כלים לטיהור הגוף, הנפש והמרחב

כאב כרוני שלא מרפה? תקלות חוזרות בבית? עצירות בכל פרוייקט ומהלך? לופים מתסכלים? תחושה שהכל תקוע ואין קצה של אופק או רעיון לעבר מה ואיך להתקדם?

ארגז הכלים  של אלי קריינר לטיהור הגוף, הנפש והמרחב, מציע נקודות מבט חדשות, תשובות (!), כלי עבודה ממוקדים המותאמים אישית ושפע הנחיות ומשימות פרקטיות ליישום מידי. מי שהתנסו בחווית העבודה עם הערכה, מדווחים שלאחר הפשלת השרוולים והצלילה פנימה, יגיעו מלבד ההנאה הטמונה בעצם הלימוד והעשייה גם הקלה מיידית ושיפור משמעותי באיכות החיים.

הערכה העשירה כוללת ספר (195 עמודים) ובו רקע מורחב ושלושה מסלולים מומלצים לעבודה. אליו נלווים גם דפי עבודה אישיים, ערכת קלפים למיקוד ושלוש מחברות אישיות לתיעוד ואומדן השינויים. הערכה שיצרה אלי קריינר, מפתחת שיטת 'יומני מסע', מאפשרת לנקות את הפנים והחוץ באופן יסודי, ובמובנים רבים להיוולד מחדש אל תוך השנה החדשה.

לרכישת הערכה

 

ביקור אצל נאוית (אפשר גם בזום. תאמינו או לא)

היא לא מאלה שיצעקו בראש חוצות את השגיהן מרחיקי הלכת, אבל רק נאמר שרבים הרופאים הבכירים ומנהלי המחלקות בבתי החולים, נעזרים בשירותיה במצבים שהרפואה לא יודעת לתת עליהם תשובה.

נאוית, הפועלת מתוך קליניקה קטנטנה בכפר סבא, היא קוסמת אנרגטית מהסוג הנדיר. כאבים חזקים, הפרעות הורמונליות, חרדות, תסמיני פוסט קורונה, דיכאונות, הפרעות שינה, כאב לב בעקבות אובדן, כוויות ומצבים רפואיים מורכבים אחרים, מוצאים מזור באמצעות מה שלא ניתן להגדיר במילים.

הקפסולה, שהיתה עדה לתפנית נדירה בקרב נערה אנורקסית רגע לפני אישפוז, שלחה את עצמה ואין סוף חברים שחזרו משתאים ודיווחו על שינויים משמעותיים ויותר. יש דברים שאי אפשר להסביר אותם, אבל מי שיודע, יודע. למטיבי לכת שמבינים שהאנרגיה זורמת ברשת אחת גדולה מכל מקום לכל מקום – אפשרות לקבל טיפול בזום (צמרמורות, זרמים ושינויים בקצב הנשימה מרגישים בלייב גם דרך הזום).

הקפסולה היתה צריכה להדוף התנגדות עזה לפרסום (זה כלל כיפופי ידיים – ועוד עם אחת שיש לה ידיים – כפי שהבנתם. אבל יש דברים שראוי שייכתבו).

זה גם המקום לציין, שזו אינה המלצה רפואית ולא תחליף להנחייה וייעוץ של רופא! כמו כן נציין שיש מקרים שבהם השינוי שמתואר כאן לא מתרחש. זה גם קורה.

תיאום פגישה עם נאוית מתבצע מול סימה בטלפון: 052-2506381  (יש ביקוש רב, להמתין בסבלנות לתור).

 

 

שינה טובה

אם יש דבר שאנחנו זקוקים לו נואשות בתקופה הזאת, הרי זו שינה עמוקה ונטולת דאגות. את טרדות הזמנים האלה לא נוכל להסדיר, אבל ערכת השמנים האתריים של vitruvi אולי בכל זאת תוכל לסייע.

ניחוח 'שינה' יכין את הקרקע ואת הכרית לשנת לילה מתוקה ונעימה, 'ריטריט' יזכיר חופשה באיים הטרופיים, 'דימדומים' ינכיח באויר ריח של תבלינים חמים ותווים צמחיים, ועם 'גרוב' אפשר יהיה לדמיין צעידה לעומק יער ירוק עד. כמה טיפות במבער, ואתם מסודרים.

רכישת הסידרהבאתר GOOP | רכישה באתר Vitruvi

 

הצהרות חיוביות

הצהרות חיוביות (אפורמציות / Affirmation) הן כלי עתיק רב עוצמה המיועד לייצר שינוי חיובי. אלה הם משפטי מפתח הנאמרים או נכתבים, שכוחם המרכזי הוא בכך שהם עוקפים את השכל (תודה עליו, אבל לפעמים יש פשוט יותר מדי ממנו) ישר אל התת מודע ומשם למחלקת ביצוע.

העיקרון שעומד מאחורי הצהרות הללו עוסק בכך שנקודת הכח היא תמיד רגע הנוכחי, שבו אנחנו שותלים את הזרעים המנטליים לחוויות ותפיסות עולם חדשות, תוך כדי שאנחנו מודעים לכך שפרשנות ובחירת נקודת השקפה תלויים בנו ואפשריים בכל רגע נתון.

בכרטיסים של Intelligent Change  ישנן הצהרות וולנס שאפשר להציב בכל מקום אפשרי כדי להזכיר לנו כאן ועכשיו את מה שאפשר שיתקיים בחיינו. מביני עניי טוענים ששינויים מרחקי לכת בהיבט של בריאות, רווחה אישית ושפע מכל סוג, יכולים להתרחש בן רגע כשמשתמשים בהם.

לרכישת הכרטיסיות

 

 

יומן הבלאגן

מתכונת חדשה ליומני הבלאגן של סלון מזל. מאתיים ושישה כותבים וכותבות, חולקים מאות רסיסי סיפורים, תובנות ואגדות. לכל יום בשנה אורח או אורחת אחרים, ואיתם גם ציון של מועדים ימי פעולה ומחאה מארבע כנפות תבל. לכל יומן כריכה אחרת עשוייה נייר נטוש (הכינוי לספרים ישנים) ובכולם ההסכמה ללכת לאיבוד בתוך הכאוס. בין היתר תמצאו שם "מועדים לפורענות", שהם אירועים היסטוריים שקרו בתאריך זה בשנה קודמת כלשהי, ציטוטים מן העיתונות ההיסטורית, ציוני מחאות ואזכורים מהתרבות הפופולרית והפולקלור. אם כבר בלאגן בכל מקום, אז עד הסוף!

לרכישת היומן באתר אחותי – חנות לסחר הוגן

 

 

ארוחות משפחתיות נורדיות

 

המזרח התיכון קצת גדול עלינו השנה הזאת, והנה, מצאנו את עצמנו שוב מקנאים בלי סוף ב'הוגה' וב'פוקה' של המדינות הנורדיות, בעיצוב המינימלסטי, בחומרים הטבעיים ובמהדורת החדשות העוסקת במזג האויר.. אנחנו כמהים לחוש את השלווה שמשרים הנרות שדולקים בכל מקום ובמיקום שהן תופסות במדד האושר העולמי (מקום ראשון פינלנד, שני דנמרק, שלישי איסלנד). אם לא לחיות בין הפיורדים של המדינות הנורדיות, לפחות נוכל לצלול לתוך צלחות מונוכרומטיות של שלווה ועדינות. אסקיפזם היא גם המנה המועדפת עליכם לאחרונה?

לרכישת הספר

 

קרדיטים לתמונות:

תמונות פוסט ראשית של: jessica-s-irvin-s ,תמונת מטאפיזיקה רגשית של אילנה רוגל מהאוסף של נאס"ה, התמונה שמלווה את קורס תודעת העל מהאוסף של jorik-kleen, זו של נאוית מהאוסף של  Olga Drach  והיתר מהתארים הרשמיים.

הערה חשובה:

המוצרים, הקורסים והשירותים המופיעים בפוסט ובאתר אינפורמטיביים בלבד, ואין לראות בהם בדרך כלשהי ייעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול נפשי או גופני.

לקבלת ניוזלטר עם כל מה שהכי:

הקפסולה בדרך אליך עם מה שחדש, ומה שאוטוטו מגיע. אירועים, קורסים אונליין, ריטריטים ופרקים חדשים בפודקסט. לפעמים קצת אויר. הרבה פעמים פשוט זווית אחרת להתבונן ממנה על הדברים, אבל תמיד תמיד, במינון נעים ובלי להעביר את הפרטים שלך לאף אחד

     

    הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

    קבלו את הקפסולה למייל
    קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

      דילוג לתוכן