fbpx

תחזית 2021 – כל צבעי הקשת

כל מה שמעניין לדעת על השנה שבפתח. החזיקו חזק. מתחילים!

חמש תחזיות ונקודות מבט הנוגעות לשנת2021 (שככל הנראה ממתינה לנו מהירה, עצבנית ועמוסה באירועים וחוסר ודאות) מרכיבות קפסולה המבקשת להביא בעיקר צידה לדרך. כשהכל מתניע במהירות וכשהאירועים נדמים לרכבת הרים מטורפת, נותר לאחוז חזק (ואולי בעצם לשחרר) ולהשתדל לקבל כמה שיותר מהדרך. ויש הרבה מה לקבל!. קבלו שנה כבה שזורים כל הגוונים שרק אפשר. הנה מתחילים.

טיל סוואן – לא שנה אלא תקופה, הדורשת חוסן וגמישות (מומלץ להקשיב!)

"זו תהיה טעות גדולה לחשוב ש -2021 תהיה שנה שבה הדברים ישבו להיות כפי היו קודם" אומרת טיל סוואן, הידועה בעולם כבעלת מגוון יכולות על-חושיות וכמי שמסייעת לתהליכי טרנספורמציה והתפתחות. השנה הקרובה, לדבריה, היא תגובה ישירה ומתמשכת לאירועי 2020 ומכיוון שכך, אי אפשר להפריד בין אירועי 2020 לבין מה שמחכה לנו. לפי סוואן, התחושה הדיסוטופית שאנחנו מכירים מהזמן האחרון, תמשיך להתקיים למשך תקופה ממושכת.

סוואן, סוקרת לעומק את חוסר היציבות, ומדגישה כי אל לנו להביט אחורנית ולרצות לשוב למה שהיה. בדייקנות ובבהירות היא מציגה תחזית העוסקת בתהליכים פוליטיים, בריאותיים, אקלימיים וחברתיים. היא פורטת את השינויים והתמורות שבפתח מדגישה את כל מה שנוגע לאחריות האישית והשפעתה על המציאות של כל אחד ואחד מאיתנו. הדבר המשמעותי ביותר הדרוש לנו, מדגישה סוואן, הוא: חוסן. לנושא הזה היא מתייחסת בהרחבה, תוך שהיא סוקרת את האופן בו החוסן בא לידי ביטוי בכל אחד מהתחומים הנוגעים לחיינו.

אף על פי שאנשים מתנגדים באופן טבעי לשינויים, היא אומרת, האנושות למעשה חושקת בעידן החדש שמגיע כבר מזה זמן רב. השינוי שאנחנו חווים וכל מה שבפתח, נוגע במה שאנחנו עושים כל יום. הוא מתבטא בצורה בה אנחנו בוחרים לחיות, במקום שבו אנחנו מתגוררים, בעבודה שבה אנחנו עוסקים, בהחלטה שלנו על מה להוציא את הכסף שלנו, בגישה שלנו למערכות יחסים, בקשרים שאנחנו מקיימים, באופן שבו אנחנו עושים עסקים, בהשגחה ובניהול הבריאות שלנו ובכלל – בבחירת המיקוד של החיים שלנו. כל זאת מרמת המיקרו לרמת המאקרו של המציאות.

למי שלא אוהב להקשיב, מכאן התמלול (אנגלית) של הוידאו, מכאן עמוד הפייסבוק שלה ומכאן ערוץ היו טיוב .  באמצעות הקישור הזה, אפשר ללמוד ממנה על 12 צעדים לבניית חוסן נפשי.

אקהרט טולה – דבר אחד בכל פעם, ותשומת לב מירבית

לא תוכניות גדולות, לא זיקוקים ולא דרמות. בעולם של אקהרט טולה, פתלתל ומעורער ככל שיהיה, ישנו הרגע הזה בלבד. ויותר מאשר להיות ברגע הזה, מייחס טולה חשיבות לתשומת הלב המלאה לאותו רגע. וכשזו מתקיימת במלואה, הוא מציע להוסיף נדבך של תשומת לב נוספת: תשומת הלב על תשומת הלב. מזכיר קצת תרגולים ופילוסופיה של יוגה, שבה אנחנו מבצעים את התנועה בתשומת לב מלאה, ואנחנו גם אלה שמתבוננים בתשומת לב על עצמנו מבצעים את התנועה.

עדין, ממוקד ומושלם לימים שבהם צעד אחד קטן הוא כל מה שאפשר. (ואם ההרגשה רעועה לגמרי, כדאי להציץ גם בשיחה נוספת, שבה הוא מסביר שכאשר חיים את הרגע הזה, העתיד פשוט לא קיים).

 

תחזית אסטרולוגית מקיפה – אופטימיות אמנם, אך ברקע תהליך חניכה של האנושות כולה.

תחזית מקיפה ומעניינת של האסטרולוג-מתקשר Joseph P. Anthony ושל ההמדיום Magen Martinez – סוקרת לעומק תהליכים ואירועים גלובאליים משמעותיים, הצפויים להתרחש במהלך 2021. נאמר רק שגם בכדור הבדולח שלהם, 2021 אינה נחזית להיות אותה שנה מתוקה ורגועה שאחרי הקורונה, שלה כולנו מצפים. יחד עם זאת, היא אופטימית במידה רבה (תעברו איתם חודש חודש, בקיץ צפוי לנו פוס קטן מכל הטילטולים).

בין קצוות של גילויים חדשים ומסעירים, חדשנות, תקווה, חמלה והתקדמות, ישנם בשנה הקרובה גם רגעים של סף התפרקות. אירועים הנוגעים לאיתני הטבע, כלכלה, בריאות ואף ענייני ממשל ושליטה. זוהי שנה של התמקדות בקולקטיב עם אנרגיה שתרגיש לפרקים כבדה על סף התפרקות, ולפרקים קלה מהירה ומאווררת.

על אף שצפויים לנו חודשים אופטימיים, אל לנו לטעות ולחשוב שאנחנו צועדים בנתיב קל או פשוט, הם אומרים, שכן זו שנה שיש בה מעין תהליך 'חניכה' של האנושות. לדברי השניים מצפה לנו התפתחות גדולה של המודרניזציה והחשיבה העתידנית ואולי אף חשיפה ראשונה גלובאלית לחיים שמחוץ לכדור הארץ.

ד"ר ג'ו דיספנזה – להסכים לצעוד בשדה הלא נודע.

אם אנחנו חושבים את אותן מחשבות, שמובילות אותנו תמיד לאותן התנהגויות שמשאירות אותנו באותו עולם של תחושות ורגשות –  המציאות האישית שלנו תישאר זהה, מסביר  ג'ו דיספנזה, רופא, חוקר, מדען ומיסטיקן בן זמננו, העוסק בתגליות בתחום המדע הקוונטי, חקר המח והתודעה. מחשבות חדשות, הוא אומר, יובילו לבחירות חדשות ולפעולות חדשות, אלה יצרו חוויות אחרות ורגשות שונים מהסט שהורגלנו אליו, ועם אלה אפשר כבר להתחיל לטוות עתיד חדש.

חציית האיזור שבין 'האני' הישן, המייצר בלופ את אותה מציאות שוב ושוב, אל ה'אני החדש' שמחכה לנו בצד השני, מחייבת אותנו לעבור דרך השדה של הלא נודע. וכמה נעים הוא שכרם של אלה המוכנים לצעוד דרכו.

מומלץ להקשיב קשב רב ולהבין את המנגנונים ואת קודי ההפעלה שלהם. פשוט מתנה לשנה חדשה.

שנת 2021 והכלים שיכולים לסייע לנו להתנהל בתוכה

אחריות אישית, גמישות, ניהול נכון של מאגרי האנרגיה, אומץ ותעוזה הם חלק מהכלים שיכולים לסייע לנו לצלוח את 2021 ולהפיק ממנה את המירב. במפגש הזום בו אירחה הקפסולה את עופרה אור, מתקשרת ומורה לתודעה – שוחחנו על השנה שהסתיימה ועל זו שלפננו.

דיברנו על האופן בו התהליכים שנדרכו ב-2020  מתפתחים במהלך 2021 ועל הקווים לדמותה המהירה והלא רגועה, וקינחנו בתכונות ובכלים שיכולים לקדם אותנו גם בתנאים הללו. הבשורות הטובות הן, שמי שידייק ויפעל באומץ, יקבל רוח גבית ומרחבים פתוחים ומהירים במיוחד למימוש והצלחה. ואת כל היתר אפשר לשמוע מכאן.

לקראת סוף השיחה נשאלנו, איזו כותרת אפשר לתת לשנת 2020, ואיזו ל 2021. אולי מוקדם לתת כותרות, אבל הכי מדוייק שהגענו אליו, היו שנת ההתפרקות ושנת ההתפכחות. התפכחות נעימה לכולנו.

 

 

 

 

 

הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

קבלו את הקפסולה למייל
קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

    דילוג לתוכן