fbpx

פודקאסט פרק # 8 כשהכל מתפרק

מה קורה ולשם מה, ואיך להתנהל בימים האלה

כמעט שנה עברה מאז ה 7/10 והכל מתפרק בחוץ ובפנים. אנחנו יודעים (ואולי מסרבים להכיר בכך) ששום דבר לא יחזור להיות כשהיה. אנחנו מתקשים לשרטט תמונת עתיד ועוקבים בדאגה אחרי תהליכים ואירועים שהדעת והרגש ממאנים להכיל.

בשיחה עם עופרה אור, העוסקת בהנחייה מבוססת תודעה, נטווה את החוט מהקורונה דרך הרגע הזה והלאה. נדבר על שנת הקורונה שלא הביאה את השינוי המיוחל לאנושות, על התפקיד של מדינת ישראל (ועל כך שהיא אינה מקיימת אותו). נתייחס למציאות שבה הכל מתפרק כדי להיבנות מחדש ואחרת.

למרות שהכל מרגיש ענק ולא תלוי בנו בכלל, נתעכב על האחריות שלנו ביחס למה שקורה ונעמיק בכמה חשוב לבדוק היום, יותר מתמיד, את הדרך ואת הבחירות שלנו.

המלצה חמה: לפני שמאזינים לפרק הזה, כדאי מאוד להקשיב לשני פרקים: הפרק אודות בתסריט האישי שלנו, והפרק המתייחס לסימנים ותמרורי אזהרה שאנחנו מקבלים כל הזמן בכל מקום.

 

 

לקבלת ניוזלטר עם כל מה שהכי:

הקפסולה בדרך אליך עם מה שחדש, ומה שאוטוטו מגיע. אירועים, קורסים אונליין, ריטריטים ופרקים חדשים בפודקסט. לפעמים קצת אויר. הרבה פעמים פשוט זווית אחרת להתבונן ממנה על הדברים, אבל תמיד תמיד, במינון נעים ובלי להעביר את הפרטים שלך לאף אחד

    הקפסולה מבקשת לעורר את כל מי שבא אתה במגע. להצית את הדמיון, להציף שאלות ולהניע תהליכים. הקפסולה היא כתף להניח עליה את הראש ומקום לנשום ממנו השראה. הקפסולה נוצרה כדי לקדם תהליכים של תודעה והתפתחות, והיא כאן ממש בשבילך.

    קבלו את הקפסולה למייל
    קצת אויר לנשימה וכל מה שחשוב באמת, בלי להציף ובלי להטריד.

      דילוג לתוכן